Affinity Camper Van – to nejlepší pro rok 2021?

Začátkem ledna letošního roku byl na veletrhu CMT ve Stuttgartu představen zcela nový polský výrobce obytných dodávek Affinity Camper Vans (společnost patří do skandinávské skupiny KABE, která je známá svými stavbami schopnými díky kvalitním izolacím vzdorovat i nízkým teplotám). Jeho zatím jediný model Affinity Camper Van jsem již tenkrát představoval v samostatném článku. Mezitím uteklo již spoustu vody, konečně jsou dostupné detailnější technické informace, a teď i nové zajímavé video od Alana Heatha (viz níže).

Specifikace

Výrobce ke specifikaci auta přistoupil poměrně přímočaře – tedy all-in. Vše myslitelné najdete prostě v základní výbavě a na výběr máte už jen něco kolem deseti položek. Co tedy auto ve stručnosti v základu nabízí:

  • Podvozek Fiat nebo Peugeot.
  • V případě Fiatu – 160HP motor s devíti stupňovou automatickou převodovkou.
  • V případě Peugeotu – 165HP motor s šestistupňovým manuálem.
  • Obě auta jsou pak vybavena vším možným, co se nabízí jinde za příplatky a volitelně – jízdní asistenty, automatickou klimatizaci, parkovací senzory, světla do mlhy, autorádio s ovládáním na volantu, couvací kamera, tempomat atd.
  • Stantardně je auto vybaveno pro jízdu a spaní ve čtyřech díky inovativní rozkládací lavici. Plocha dolního lůžka je 182x67cm, horní je pak o něco větší 192×67.
  • Zadní francouzská postel pak nabízí 192x129cm.
  • Šířka vozu není obvyklých 205cm, jak jsme u vestaveb zvyklí, ale 210cm díky rozšířeným zadním panelům.
  • Výška je pak 280cm, což je o pouhé 4cm výše, než u výšky H3 (viz nedávný článek o velikostech dodávek Ducato a spol).
  • Celková hmotnost takto vybaveného auta činí 3090kg, takže zbývající doložnost činí 410kg (více o doložnosti také v samostatném článku).

Shrnutí a video představení

Čím je Affinity Camper Van unikátní už jsem psal v minulosti (Affinity Camper Van – nálož inovací) a teď si jej můžete v detailu prohlédnout na videu níže. Stále platí, že je to úžasně vymyšlené auto, plné inovací, a jako takové bych se ho v této kategorii nebál označit za to nejlepší pro rok 2021.

Newsletter

Přihlaš se k pravidelnému odběru novinek z webu a nic ti neunikne.
Jednodušší už to být nemůže!

5 KOMENTÁŘE

  1. V čem spočívá ta „obrovská inovativnost“ ? Téměř vše co se popisuje mám i v Adrii 6,4 kupované v Německu jako nová s tím, že byla tipuji tak o milion levnější než tenhle kousek a navíc mám o 20% vyšší doložnost.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

spot_img

Nejnovější

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 3 – jak se v něm bydlí v noci?

Posledně jsme se podívali na Knaus Tourer Van 500MQ pohledem denního režimu. Dnes se zaměříme na noční fungování. Jak pohodlné je přední stahovací lůžko?...

Bürstner eLineo – první komerční vestavba s elektrickým pohonem

Bürstner eLineo bude nejspíše první běžně nabízenou vestavbou poháněnou čistě elektrickým pohonem. Model eLineo vychází z modelu Bürstner Lineo C 590 na podvozku Ford...

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 2 – jak se v něm žije přes den?

Knaus Tourer Van 500MQ je postaven na podvozku VW T6.1, a to znamená jistá specifika v oblasti provedení obytné nástavby. Jak se s nimi...

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 1 – představení a první dojmy

Knaus Tourer Van je netradiční novinkou oblíbeného výrobce obytných aut. Tento model byl představen v létě minulého roku a ihned zaujal zejména unikátní volbou...

Podvozková sada Twin-Monotube Projekt – konec uskákané a kolébavé jízdy

Známí "ladiči podvozků" Eibach a Koni přichází s podvozkovou sadou pro obytné vozy s názvem Twin-Monotube Projekt. Máte pocit, že z vás vaše Ducato/Jumper/Boxer...