Campervan Nissan Primastar Seaside – známe detaily

Je tomu jen pár dní, co jsme se seznámili se záměrem automobilky Nissan vyrábět svůj vlastní campervan a už tu máme detailní informace. Nissan zveřejnil oficiální fotografie a nutno říct, že je na co koukat. Nissan Primastar Seaside se tak zařadí vedle „továrních“ vestaveb VW California, Mercedes Marco Polo nebo Ford Transit Custom Nugget.

Podvozek vozu Nissan Primastar Seaside

Za podvozek zvolil Nissan dodávku Primastar, která je dvojčetem Renaultu Trafic. Design je samozřejmě věcí vkusu, a tak těžko říct, zda je pohlednější Nissan nebo Renault. Každopádně ostudu tohle auto určitě nedělá.

Nissan Primastar Seaside

A to ani pohonným ústrojím. Žádné pokusy o eko nebo bio. Tohle auto nabídne poctivou spalovací techniku o výkonu 150 nebo 170k a šesti stupňovou manuální nebo automatickou převodovku. Pohodlné cesty pak zajistí tempomat případně infotainment s navigací a DAB.

Nissan Primastar Seaside a kempování

Více jsme ale zvědaví na obytnou vestavbu. Vzhledem k tomu, že se jí chopil Dethleffs, který má s tímto typem aut bohaté zkušenosti, máme se na co těšit. Z fotografií je patrné, že se jedná o standardní koncept s kuchyňským blokem a skříňkami po levé straně auta.

Nissan Primastar Seaside by Dethleffs - interiér

Velice zajímavé je použití oddělených sedadel ve druhé řádě, která nabídnou pro jízdu maximální pohodlí. Každá sedačka je samostatně posouvatelná a lze je i vyjmout. Navíc lze auto provozovat dokonce jako šesti místné! Díky tomu je zajištěná maximální flexibilita nejen obytného, ale i zavazadlového prostoru.

Dolní lůžko má nabízet pohodlný rozměr 200x125cm, horní lůžko ve stanové střeše pak 189x125cm a nosnost 240kg. Auto tak není rozhodně jen pro páry a lze jej směle využít i pro rodinu.

Nissan Seaside - postel

Při vaření oceníme integrovanou lednici o objemu 36l stejně jako vestavěnou nádrž na čerstvou vodu, která pojme 29l. Stůl pak může být z vozu zcela vyjmutý a posloužit i při venkovním posezení.

Nissan Seaside - kuchyňský blok

Závěr

Nissan je v segmentu vozidel pro volný čas naprostým nováčkem. Je však nutno říci, že si pro tento segment nevybral vůbec špatného partnera – společnost Dethlefs. A tak si troufám říci, že o tomto vozidle určitě ještě uslyšíme. Držme Nissanu palce za odvahu!

Foto: Nissan

Bude vás také zajímat

Newsletter

Přihlaš se k pravidelnému odběru novinek z webu a nic ti neunikne.
Jednodušší už to být nemůže!

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

spot_img

Nejnovější

Affinity Three (2024) – navrženo pro tři

Affinity Three je novinkou známého polského výrobce. Tentokrát se můžeme těšit na možná trochu méně odvážné, ale stále inovativní uspořádání obytného prostoru navrženého pro...

VIDEO: Carado CV 590 4×4 – čtyřkolka na podvozku Ford Transit

Obytné dodávky s pohonem 4x4 jsou často vyhledávaným artiklem. Jedním z cenově dostupných modelů je Carado CV 590 4x4 na podvozku Ford Transit. Tuto...

TEST: Affinity Duo (2024) – díl 2 – jak se v něm žije přes den?

Pro ty, kteří jsou dnešní konfekční nabídkou obytných dodávek již znuděni, nabízí Affinity spoustu alternativ. Třeba zrovna Affinity Duo, které jsme měli nedávno v...

VIDEO: Affinity Freedom (2024) – kompaktní #vanlife vestavba

Affinity se nebojí netradičních půdorysů, a tak nedávno představená dceřiná značka Freedom skvěle zapadla do jejího portfolia. Nečekejme ale další variaci na téma prostor....

TEST: Affinity Duo (2024) – díl 1 – představení a první dojmy

Affinity patří mezi mé nejoblíbenější značky. Mám rád jejich odvahu dělat věci úplně jinak než všichni ostatní a stejně tak jsem si oblíbil vysokou...