Campervan Nissan Primastar Seaside – známe detaily

Je tomu jen pár dní, co jsme se seznámili se záměrem automobilky Nissan vyrábět svůj vlastní campervan a už tu máme detailní informace. Nissan zveřejnil oficiální fotografie a nutno říct, že je na co koukat. Nissan Primastar Seaside se tak zařadí vedle „továrních“ vestaveb VW California, Mercedes Marco Polo nebo Ford Transit Custom Nugget.

Podvozek vozu Nissan Primastar Seaside

Za podvozek zvolil Nissan dodávku Primastar, která je dvojčetem Renaultu Trafic. Design je samozřejmě věcí vkusu, a tak těžko říct, zda je pohlednější Nissan nebo Renault. Každopádně ostudu tohle auto určitě nedělá.

Nissan Primastar Seaside

A to ani pohonným ústrojím. Žádné pokusy o eko nebo bio. Tohle auto nabídne poctivou spalovací techniku o výkonu 150 nebo 170k a šesti stupňovou manuální nebo automatickou převodovku. Pohodlné cesty pak zajistí tempomat případně infotainment s navigací a DAB.

Nissan Primastar Seaside a kempování

Více jsme ale zvědaví na obytnou vestavbu. Vzhledem k tomu, že se jí chopil Dethleffs, který má s tímto typem aut bohaté zkušenosti, máme se na co těšit. Z fotografií je patrné, že se jedná o standardní koncept s kuchyňským blokem a skříňkami po levé straně auta.

Nissan Primastar Seaside by Dethleffs - interiér

Velice zajímavé je použití oddělených sedadel ve druhé řádě, která nabídnou pro jízdu maximální pohodlí. Každá sedačka je samostatně posouvatelná a lze je i vyjmout. Navíc lze auto provozovat dokonce jako šesti místné! Díky tomu je zajištěná maximální flexibilita nejen obytného, ale i zavazadlového prostoru.

Dolní lůžko má nabízet pohodlný rozměr 200x125cm, horní lůžko ve stanové střeše pak 189x125cm a nosnost 240kg. Auto tak není rozhodně jen pro páry a lze jej směle využít i pro rodinu.

Nissan Seaside - postel

Při vaření oceníme integrovanou lednici o objemu 36l stejně jako vestavěnou nádrž na čerstvou vodu, která pojme 29l. Stůl pak může být z vozu zcela vyjmutý a posloužit i při venkovním posezení.

Nissan Seaside - kuchyňský blok

Závěr

Nissan je v segmentu vozidel pro volný čas naprostým nováčkem. Je však nutno říci, že si pro tento segment nevybral vůbec špatného partnera – společnost Dethlefs. A tak si troufám říci, že o tomto vozidle určitě ještě uslyšíme. Držme Nissanu palce za odvahu!

Foto: Nissan

Newsletter

Přihlaš se k pravidelnému odběru novinek z webu a nic ti neunikne.
Jednodušší už to být nemůže!

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

spot_img

Nejnovější

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 3 – jak se v něm bydlí v noci?

Posledně jsme se podívali na Knaus Tourer Van 500MQ pohledem denního režimu. Dnes se zaměříme na noční fungování. Jak pohodlné je přední stahovací lůžko?...

Bürstner eLineo – první komerční vestavba s elektrickým pohonem

Bürstner eLineo bude nejspíše první běžně nabízenou vestavbou poháněnou čistě elektrickým pohonem. Model eLineo vychází z modelu Bürstner Lineo C 590 na podvozku Ford...

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 2 – jak se v něm žije přes den?

Knaus Tourer Van 500MQ je postaven na podvozku VW T6.1, a to znamená jistá specifika v oblasti provedení obytné nástavby. Jak se s nimi...

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 1 – představení a první dojmy

Knaus Tourer Van je netradiční novinkou oblíbeného výrobce obytných aut. Tento model byl představen v létě minulého roku a ihned zaujal zejména unikátní volbou...

Podvozková sada Twin-Monotube Projekt – konec uskákané a kolébavé jízdy

Známí "ladiči podvozků" Eibach a Koni přichází s podvozkovou sadou pro obytné vozy s názvem Twin-Monotube Projekt. Máte pocit, že z vás vaše Ducato/Jumper/Boxer...