RV Evolution – rozhovor se zakladatelem Davidem Krsem

Začátkem letošního roku jsem ve světě karavaningu zaregistroval novou českou společnost zabývající se obytnými vestavbami. Jednalo se o firmu RV Evolution, pod níž je podepsaný David Krs. Příjmení asi není potřeba představovat, neboť každý, kdo se o obytné dodávky trochu zajímá, zcela určitě narazil na obytné vozy, které toto jméno nesou.

Ppoté, co firma RV Evolution představila své první vozy pod označením RV Evo, má zvědavost ještě více vzrostla. Některé půdorysy a nápady jsou totiž z mého pohledu velmi inovativní a unikátní, a to mně nedalo a chtěl jsem se dozvědět víc. Spojil jsem se tedy s Davidem a domluvili jsme si rozhovor, který si můžete přečíst níže.

RV Evolution - David Krs

Davide, dovolte mi začít otázkou, která mě napadla v okamžiku, když jsem pod RV Evolution viděl vaše jméno. Proč jste se rozhodl založit novou firmu na obytné vestavby? Co vás k tomu vedlo?

Postupem času se moje a bratrovy představy ohledně dalšího směřování firmy víc a více rozcházely, a tak jsem byl nucen učinit velmi nelehké rozhodnutí a odejít ze společné firmy KPS Automobile. Brand KRS jsme budovali dlouhá léta a myslím si, že se nám podařilo vybudovat poměrně známou a snad i kvalitní značku. K brandu KRS stále cítím sympatie, jako k vlastnímu dítěti. 20 let budování se nedá jen tak smazat. Pochopitelně jsem chtěl v oboru zůstat a dále zákazníkům nabízet své zkušenosti, a tak jsem se rozhodl založit vlastní značku. Tak vznikla firma RV Evolution.

Když jsem procházel váš web, všiml jsem si, že máte v katalogu uvedených několik modelů, které mě zaujaly. A hned mě tedy napadá další otázka – jaký je směr společnosti RV Evolution? Jsou to spíše vestavby na přání nebo sériová výroba s možnostmi významné individualizace?

Plán je takový, že chceme dělat individuální přestavby dodávkových vozidel s prvky sériové výroby a do budoucna přiřadit do programu i stavbu expedičních vozidel na podvozcích nákladních aut.

Expediční auta, to zní zajímavě! Nicméně já jsem srdcem „vestavbář“, a tak zpátky k nim. Jak už jsem říkal, předpřipravených modelů máte v nabídce hned několik. Na který z nich jste nejvíce pyšný a proč?

Nejvíce pyšní jsme na model EVO Comfort, neboť je svým půdorysem ojedinělý. Samostatný sprchový box je spíše raritou, ale zákazníci, kteří vozidlo vidí na vlastní oči, si jej nemůžou vynachválit.

RV Evo Comfort - koupelnaRV Evo Comfort - koupelna

Tenhle model mě ve vaší nabídce také zaujal a určitě se na něj podívám podrobněji. Nicméně v dnešní době mají zákazníci poměrně širokou nabídku, ze které mohou vybírat. Proč by podle vás měli chtít auto právě od RV Evolution? Čím jste jiní?

Rád bych i nadále prosazoval přátelský přístup k zákazníkovi, kde jeho přání bude vyslyšeno. Pokud bude chtít zákazník vozidlo právě od nás, musí pochopit, že i v době těžkého masírování reklamami to s ním můžeme myslet dobře. Pro nás je velmi důležité, aby nás zákazník bral jako firmu, která mu chce splnit sen. Zakládáme si na tom, že prvotní konzultace musí rozhodnout o vzájemných sympatiích. A pokud ty dopadnou, může se jít dál, a plnit sen. Je to jako ve vztahu. (smích) Na konci je pak spokojený majitel nového vozidla EVO.

Na závěr logická otázka. Jaké jsou vaše plány pro nejbližší období a do budoucna?

Plánů je spousta a věřím, že některé se budou i realizovat. Nyní jsme pořídili nákladní vozidlo, na které budeme stavět první interiér do vozidla nad 3,5 tuny. Sledujte nás na Facebooku a Instagramu a nic vám neujde. (smích)

Davide, díky moc za rozhovor a držím vám palce, ať se daří!

Za sebe ještě dodám, že mě Davidem zmiňovaný model EVO Comfort opravdu zaujal svým jedinečným pojetím interiéru, a tak se na něj pojďme hned v krátkosti rovnou podívat.

EVO Comfort

Vůz EVO Comfort je navržený speciálně pro dvě osoby, a to jako vestavba do 6m vozidla na bázi Fiat Ducato. Ve srovnání s podobně střiženými modely jiných značek zaujme velice neobvyklým a podle mého názoru praktickým pojetím interiéru.

RV Evo Comfort - kuchyň

Na první pohled zaujme podélné spaní v zadní části vozu. V šestimetrových vozech takové řešení často vede k omezené velikosti koupelny nebo předního salónu. Jenže tady je všechno úplně jinak! Tam, co jiní umisťují kuchyňku, tam je volný průchod a vysoká skříňka sahající až ke stropu vozidla. Tam, kde jindy najdete přední lóži, je kuchyňská linka ve tvaru L s šikovným otočným stolkem. Postel nemusí mít na šířku skoro dva metry, tak jak je jindy u podélného spaní zvykem, a tak uvolnila podstatnou část prostoru jak dalšímu úložnému prostoru, tak i koupelně, dokonce se samostatným sprchový koutem!

RV Evo Comfort - spaní

Tady skutečně nezůstal kámen na kameni. Pro porovnání doporučuji mnohem tradičnější pojetí vestavby pro dvě osoby, model Pössl P2 Relax. Zkrátka, když dva dělají totéž, není to totéž. A to mám na podobných výrobcích jako je RV Evolution nejraději – přichází s inovacemi, přináší na trh nová, zajímavá a neokoukaná řešení…

Bude vás také zajímat

Newsletter

Přihlaš se k pravidelnému odběru novinek z webu a nic ti neunikne.
Jednodušší už to být nemůže!

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

spot_img

Nejnovější

VIDEO: Zvažujete půjčení obytného auta v USA? Zde jsou naše zkušenosti!

Nedávno jsme si na vlastní kůži vyzkoušeli, co znamená půjčení obytného auta v USA. Užili jsme si jej sice pouhé dva týdny, ale i...

NOVINKA: Weinsberg X-Pedition 600 MQ (2025)

Skupina Knaus Tabbert představila na své výroční konferenci zbrusu nový model Weinsberg X-Pedition 600 MQ. Jedná se o obytnou dodávku do nepohody postavenou na...

VIDEO: Americké obytné auto Cruise America C25

Parťákem na našich cestách po Spojených státech nám byl obytný vůz Cruise America C25. Jak takové americké obytné auto vypadá a v čem se...

PODCAST: Holandsko jsou nejen tulipány

Rádi byste se vydali do Holandska za krásami tulipánů? Holandsko a tulipány prostě patří neoddiskutovatelně k sobě. Jaro je ta správná doba na obdivování...

Globe-Traveller Explorer 2Z (2024) – novinka pro dva

Globe-Traveller přichází na trh s novinkou speciálně navrženou pro dvě osoby s označením Globe-Traveller Explorer 2Z. Při návrhu půdorysu nebyl sice tak odvážný, jako...