Bürstner uvádí na trh svůj první obytný vůz založený na podvozku Renault Master – Bürstner Delfin. Po Ahornu a MegaMobilu se tak stává dalším výrobcem v řadě, který sází u své obytné dodávky na tento ne zcela obvyklý základ.
Bürstner Delfin se představuje
Jméno Delfin je úzce spjato s historií produktů Bürstner. Tentokrát bylo určeno pro první obytný vůz značky na bázi Renault Master. Základem pro Bürstner Delfin C 621 je Renault Master 2.3 dCi s manuální převodovkou a motorem o výkonu 135 k (volitelně lze sáhnout po 150k variantě s manuálem nebo automatem) a zákazník si může vybrat ze tří barev karosérie.
Nový model Delfin přichází s rozsáhlou výbavou „Limited Edition“, která čítá například 16″ kola z lehké slitiny, hliníková rámová okna nebo markýzu.
Přední salón
Přední salón disponuje již v základní výbavě otočnou deskou a za příplatek jej lze rozložit na další lůžko. Samozřejmostí je Isofix a lavice vybavena bezpečnostními pásy.
Zadní lůžko
Zadní lůžko je flexibilní – buď lze použít plnohodnotná jednolůžka (190×71/70), nebo je lze pomocí posuvného roštu spojit v rozměrné dvoulůžko (190x178cm). Velký úložný prostor pod postelí lze i po přestavbě postele plně využít díky speciálnímu podpůrnému mechanismu. Pod postelí je pak také umístěn box na plynové láhve, který pojme dvě 5kg láhve.
Kuchyně
V úzkém Renaultu Master je kuchyň vždy trochu problematická. Přesto se do Delfinu podařilo dostat 69litrovou kompresorovou lednici s oboustranným otevíráním směrem do posuvných dveří. Samozřejmostí je dvouplotýnkový sporák s dřezem a zásuvky se soft close mechanismem. Zajímavá je vyvýšená skříňka u zadního lůžka. Ta hezky odděluje pracovní prostor kuchyně od spaní a zároveň zvýší využitelnost úložného prostoru.
Koupelna
Bürstner bohužel neukázal podobu koupelny na fotografiích, a tak musíme vyjít jen z tiskové zprávy. Ta říká, že se jedná o pevnou koupelnu se sprchovým závěsem a střešním oknem.
Závěr
Asi se budu trochu opakovat, ale za každý vůz na Renault Master jsem rád. Ať už to bylo u modelu Ahorn VAN nebo MegaMobil Mega Twin 620 vždy oceňuji designový ráz Renaultu, který je ve srovnání s konkurenčními modely skutečně líbivý. Druhou stránkou je ale praktičnost interiéru. Renault je uvnitř poměrně úzký, a tak uvidíme, jak se s tímto nelehkým úkolem popasoval Bürstner.