Unikátní půdorys pro dva – EVO COMFORT

Není tomu tak dávno, co jsem představoval nového českého výrobce – společnost RV Evolution Davida Krse. Netrvalo dlouho a na pražské výstavě FOR CARAVAN jsem měl možnost prohlédnout si na živo jejich inovativně pojatou vestavbu pro dva – model EVO COMFORT. Netradiční půdorys zaujme řadou chytrých a nevšedních řešení. Pojďme si tuto obytnou dodávku blíže představit a ukázat na fotografiích.

Netradiční obytná dodávka pro dva

Už první nahlédnutí do interiéru dává tušit, že model EVO COMFORT od firmy RV Evolution míří buď na sólo cestovatele, případně na dvojice. Místo obvykle věnované lavici předního salónu zaujala velice netradičně kuchyňská linka do tvaru písmene L. Část pracovní desky je pak chytře umístěna na otočné noze, a je vlastně navržena jako výsuvný stůl pro oba cestovatele.

Evo_Comfort_pudorys
Zdroj: rv-evo.cz

Koupelna už našla své místo jako vždy na levé straně auta. Přesto přináší jedno velké překvapení. A tím je prostor. Toaleta je v podstatě zcela oddělená od sprchového koutu, který je protažený až do míst vedle podélně uloženého zadního dvoulůžka.

Co se týče úložných prostor, tak těch je v autě skutečně hromada. Naproti koupelně, tedy u posuvných dveří, najdeme vysokou prostornou skříň s policemi. Na ni pak navazují běžné horní skříňky. Nezvykle (a na první pohled prakticky) pak působí police skryté za lamelovou roletou v levé zadní části vozu.

Vzhledem k podélně uspořádanému lůžku je pak ještě k dispozici rozměrná garáž. Zaujme velkorysým prostorem, a to i přes skutečnost, že auto je vybaveno velkou plynovou nádrží, která si zde našla také své místo.

EVO COMFORT – fotogalerie

Na výstavě FOR CARAVAN jsem auto prošel a pořídil pro vás nějaké ty fotografie, abyste měli o této vestavbě pro dva lepší představu.

RV Evolution - Evo Comfort
RV Evolution – EVO COMFORT postavený na 6m dlouhém podvozku Fiat Ducato
Evo Comfort - kuchyň a přední salón
Kuchyň a přední salón
Evo Comfort - kuchyň a stolek složený k jízdě
Stolek složený k jízdě
RV Evo Comfort - koupelna
Evo Comfort – koupelna s odděleným sprchovým koutem
Evo Comfort - zadní lůžko
Zadní lůžko
Evo Comfort - Zadní lůžko s úložným prostorem
Zadní lůžko s úložným prostorem
Evo Comfort - garáž
Garáž s plynovou nádrží

Závěrem

Na trhu není příliš mnoho vestaveb určených výhradně pro dvě osoby. Model EVO COMFORT se nebojí bořit zažité standardy a přinést nějakou tu inovaci. To je přesně to, co mám na mladých výrobcích rád. Nebojí se přicházet s novinkami a přináší na trh tolik potřebnou změnu v jinak poměrně stojatých vodách obytných dodávek.

Bude vás také zajímat

Newsletter

Přihlaš se k pravidelnému odběru novinek z webu a nic ti neunikne.
Jednodušší už to být nemůže!

5 KOMENTÁŘE

  1. pěkný – přesně co bych si tak představoval.
    Škoda, že není uvedená cena a musím ji někde poheldávat 🙂
    A ještě bych tam dal zvedací střechu a cenu do 1MIO a bylo by to super.
    Díky za info – Valda

    • Zvedací střechu, když je to koncipováno pro dva ? Na co proboha? Vždyť je spaní vzadu a pro 4 to nikdy nebude ( nejsou zde homologovaná sedadla na jízdu ani na sezení v předním salonu ).

      • Zvedací střechu nikoli z důvodu spaní, ale z důvodu toho, že mám 2m krásné výšky a ocenil bych prostor pro hlavu.

        • Na to bohužel ty zvedací střechy na Ducatu a spol. pokud vím nepomůžou. Strop vnitřku auta/podlaha spací části je tam napevno. Takže rovně se postavit by šlo jen v tom otvoru, kterým se leze nahoru. Velká část prostoru včetně koupelny zůstane furt nízko. A na to je ta zvedací střecha dost kanón na vrabce.
          Něco jinýho jsou zvedací střechy na Transporteru/V klasse a podobně, tam se v denním uspořádání zvedá i předěl mezi spodkem auta a střešním stanem, ale ty jsou zas malý jinak. Bohužel, aby si člověk stoupnul rovně, asi nezbude než ta H3. Koukal jsem na to, do 2 m mi chybí pár cm, takže přesně chápu.

    • No auto jsem videl nazivo a je to velmi sikovne pojaty interier. Navic firma dodava i treti sedacku ke dverim na kolejnicich, s tim, ze dotycna osoba (pravdepodobe dite) muze spat na „nouzovem“ luzku na prednich sedackach.

      Samozrejme cena min 1,4 milionu a vyse. Ale to uz je dnesni standard v podstate i u konkurence.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

spot_img

Nejnovější

Affinity Three (2024) – navrženo pro tři

Affinity Three je novinkou známého polského výrobce. Tentokrát se můžeme těšit na možná trochu méně odvážné, ale stále inovativní uspořádání obytného prostoru navrženého pro...

VIDEO: Carado CV 590 4×4 – čtyřkolka na podvozku Ford Transit

Obytné dodávky s pohonem 4x4 jsou často vyhledávaným artiklem. Jedním z cenově dostupných modelů je Carado CV 590 4x4 na podvozku Ford Transit. Tuto...

TEST: Affinity Duo (2024) – díl 2 – jak se v něm žije přes den?

Pro ty, kteří jsou dnešní konfekční nabídkou obytných dodávek již znuděni, nabízí Affinity spoustu alternativ. Třeba zrovna Affinity Duo, které jsme měli nedávno v...

VIDEO: Affinity Freedom (2024) – kompaktní #vanlife vestavba

Affinity se nebojí netradičních půdorysů, a tak nedávno představená dceřiná značka Freedom skvěle zapadla do jejího portfolia. Nečekejme ale další variaci na téma prostor....

TEST: Affinity Duo (2024) – díl 1 – představení a první dojmy

Affinity patří mezi mé nejoblíbenější značky. Mám rád jejich odvahu dělat věci úplně jinak než všichni ostatní a stejně tak jsem si oblíbil vysokou...