Nosič pro 3 kola na zadní dveře Fiatu Ducato

Způsobů, jak vozit na obytné dodávce kola, existuje celá řada. Jedním z nejběžnějších způsobů je nosič na zadní křídlové dveře. Snadná montáž, nízká hmotnost (kolem 10kg), na obyčejná kola rozumná nosnost (cca 35kg podle značky), to všechno jsou přednosti tohoto způsobu přepravy jízdních kol. Pokud jste však pořídili rodinnou dodávku a vaše ratolest už nejezdí zrovna na kole velikosti odrážedla, můžete potřebovat umístit na nosič kola tři.

Fiamma Carry-Bike Ducato Frame

Až někdy jindy se budu věnovat podrobněji tomu, jaké všechny možnosti existují. Nicméně dnes bych se chtěl podělit o novinku firmy Fiamma pro rok 2020. Jedná se o nosič s názvem Fiamma Carry-Bike Ducato Frame. Klíčové je právě ono slovo Frame. I když na první pohled vypadá tento držák skoro stejně, jako původní Carry-Bike od Fiammy (popřípadě konkurenční Thule Elite Van XT), zásadní rozdíl je právě ve způsobu montáže. V případě modelu Frame dochází k uchycení nikoli přímo na křídlo dveří, ale na úchyty na pantech těchto dvěří. To výrazně zvyšuje nosnost držáku, která je 50kg a umožňuje tedy vézt až tři kola (při zakoupení rozšíření na třetí kolo).

Základní charakterisitky tedy jsou:

  • Nosnost až 50kg
  • Možnost vézt 3 kola
  • Možnost zvolit jednu ze tří výšek montáže nosiče (ve dvou nižších je však nutné vozit držák RZ se světly – tzn. padá výhoda snadné montáže)
  • Hmotnost 21kg
  • Nelze použít u dveří s možností otevření o 270°

Rozhodně se jedná o zajímavý výrobek, neboť jiné alternativy mají nesrovnatelně vyšší hmotnost (cca kolem 50kg) a rovněž i finanční náročnost.

Newsletter

Přihlaš se k pravidelnému odběru novinek z webu a nic ti neunikne.
Jednodušší už to být nemůže!

2 KOMENTÁŘE

  1. Dobrý den.
    Dají se naložit dvě elektrokola? Montuje se tento model i na Peugeot Boxer r.v. do 6/2006 ? Existuje nějaké video s obsluhou tohoto nosiče?
    Děkuji a zdravím.
    Pavel Kubiena

    • Dobrý den. Vyšel bych z toho, že výrobce uvádí možnost zatížení až 50kg. Pokud se ta elektokola do tohoto limitu vejdou, tak bych se asi nebál. Video s obsluhou jsem neviděl, ale předpokládám, že po montáži je to úplně stejné, jako u ostatních nosičů na dvě kola.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

spot_img

Nejnovější

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 3 – jak se v něm bydlí v noci?

Posledně jsme se podívali na Knaus Tourer Van 500MQ pohledem denního režimu. Dnes se zaměříme na noční fungování. Jak pohodlné je přední stahovací lůžko?...

Bürstner eLineo – první komerční vestavba s elektrickým pohonem

Bürstner eLineo bude nejspíše první běžně nabízenou vestavbou poháněnou čistě elektrickým pohonem. Model eLineo vychází z modelu Bürstner Lineo C 590 na podvozku Ford...

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 2 – jak se v něm žije přes den?

Knaus Tourer Van 500MQ je postaven na podvozku VW T6.1, a to znamená jistá specifika v oblasti provedení obytné nástavby. Jak se s nimi...

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 1 – představení a první dojmy

Knaus Tourer Van je netradiční novinkou oblíbeného výrobce obytných aut. Tento model byl představen v létě minulého roku a ihned zaujal zejména unikátní volbou...

Podvozková sada Twin-Monotube Projekt – konec uskákané a kolébavé jízdy

Známí "ladiči podvozků" Eibach a Koni přichází s podvozkovou sadou pro obytné vozy s názvem Twin-Monotube Projekt. Máte pocit, že z vás vaše Ducato/Jumper/Boxer...