Porovnání velikosti sezení v obytné dodávce

Nedávno jsem uveřejnil příspěvek na téma různého přístupu výrobců k přednímu sezení v obytné dodávce. Zmiňoval jsem rozdílná řešení a nejrůznější nápady, které výrobci realizují. Dnes na tento článek navážu.

Velikost předního salónu obytné dodávky se může začně lišit.

Shodou okolností v době, kdy jsem uvedený článek publikoval, jsem narazil na svém oblíbeném Pössl fóru na vlákno, které se tohoto tématu bezprostředně týká. Členové fóra zde rozvedli diskusi na téma porovnání velikostí předního sezení v různých modelech aut. Měřili vzdálenost mezi stěnou umístěnou za opěradem lavice a uchycením bezpečnostního pásu u sedačky řidiče (tzn. cca středem B sloupku auta). Vznikla tak poměrně unikátní tabulka řady modelů obytných dodávek (samozřejmě v drtivé většině případů ze stáje Pössl Group), která hezky ukazuje, kolik prostoru výrobci na daném půdorysu zbylo pro pohodlne posezení u stolku.

Budu rád, pokud mi do komentářů níže napíšete rozměry u svého vozu, pokud v tabulce uvedeny nejsou. Rád tabulku rozšířím.

RokZnačkaModelDélkaTyp koupelnyDélka sezeníRozměr stolu
(popř. pouze hloubka)
2018GlobecarRoadscout R541Raumbad118
2019PösslRoadcruiser640Raumbad128
2014PösslVario 545541125
2020Pössl2Win Vario599Raumbad130
2020PösslRoadcruiser636Raumbad128
PösslRoadstar 600 L599Raumbad118
2017CleverCelebration599Raumbad13097×50
2019CleverRunner636118
2020Pössl2Win599128
2018Pössl2Win Plus599127
2015PösslRoadcamp R541117
2018PösslSummit 640636Překlápěcí12753
PösslSummit 600 Plus599127
2019CleverCleverly 540540101
2018CleverTour 540540103
2019PösslRoadcruiser B12854,5
2020PösslRoadcar R 640636118
2018CleverFlex 636 Kids636119
Pössl2Win R599Raumbad129
2016PösslRoadcruiser Revolution636Raumbad128
2016PösslRoadcar 54054010030
WestfaliaColumbus636Pevná13093×40
Malibu640 LE636Pevná13054

Zdroj: http://www.poesslforum.de

Newsletter

Přihlaš se k pravidelnému odběru novinek z webu a nic ti neunikne.
Jednodušší už to být nemůže!

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

spot_img

Nejnovější

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 3 – jak se v něm bydlí v noci?

Posledně jsme se podívali na Knaus Tourer Van 500MQ pohledem denního režimu. Dnes se zaměříme na noční fungování. Jak pohodlné je přední stahovací lůžko?...

Bürstner eLineo – první komerční vestavba s elektrickým pohonem

Bürstner eLineo bude nejspíše první běžně nabízenou vestavbou poháněnou čistě elektrickým pohonem. Model eLineo vychází z modelu Bürstner Lineo C 590 na podvozku Ford...

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 2 – jak se v něm žije přes den?

Knaus Tourer Van 500MQ je postaven na podvozku VW T6.1, a to znamená jistá specifika v oblasti provedení obytné nástavby. Jak se s nimi...

TEST: Knaus Tourer Van 500MQ (2023) – díl 1 – představení a první dojmy

Knaus Tourer Van je netradiční novinkou oblíbeného výrobce obytných aut. Tento model byl představen v létě minulého roku a ihned zaujal zejména unikátní volbou...

Podvozková sada Twin-Monotube Projekt – konec uskákané a kolébavé jízdy

Známí "ladiči podvozků" Eibach a Koni přichází s podvozkovou sadou pro obytné vozy s názvem Twin-Monotube Projekt. Máte pocit, že z vás vaše Ducato/Jumper/Boxer...