Softlock i pro zadní dveře

Co je to softlock je asi všeobecně známo. Manuálně zavřete dveře, žádnou velkou silou, a elektromotorek se postará o zbytek – dotáhne (docvakne) dveře do úplného zavření. Jedná se například u firmy Pössl o bežnou volitelnou výbavu pro dotah posuvných dveří a jak jsem psal také v článku Pössl Summit 600 Plus – zkušenosti díl 3 – posuvné dveře a kuchyň existuje i sada pro dodatečnou montáž.

Ta zásadní věc ale je, že firma AST, která za touto dodatečnou sadou stojí, přišla s úžasnou novinkou. Softlock sadou pro zadní křídlové dveře. Pro ty z vás, kteří aspoň jednou vezli na zadních dveřích kola, není potřeba vysvětlovat důvod mého nadšení. Pro ostatní – zavírání dveří, pokud na nich visí dvě kola, není nic moc. Jednak se dveře ne vždy úplně dobře dovřou a pak, při použití větší síly, nemáte úplně nejlepší pocit z toho, jak se celá sestava nosič-kola-dveře-auto otřese. A teď už video…

Celé zařízení se prodává za cenu 470 Euro (ať už pro posuvné nebo zadní dveře). Na webu výrobce ast-zuziehhilfe.de bohužel moc dodatečných informací není. Každopádně se snažím zjistit více. To zavírání zadních dveří mě hodně oslovilo!

Bude vás také zajímat

Pilote Atlas A603G (2023) – premiéra vestavby na Ford Transit

O připravované novince od Pilote jsem psal začátkem září, kdy o vozidle poprvé informoval sám výrobce. Finální vůz Pilote Atlas A603G přinesla výstava CMT...

Newsletter

Přihlaš se k pravidelnému odběru novinek z webu a nic ti neunikne.
Jednodušší už to být nemůže!

4 KOMENTÁŘE

  1. Dobrý nápad, ale na druhou stranu, za tu cenu mam tazne zarizeni. A kola se na nej davaji lepe, nez na ten dverni nosic. Jen s oteviranim zadnich dveri je pak problem :-).

    • Tažné super, ale u nás bychom asi trochu narazili s doložností. Proto jsem dal jen nosič na dveře. Nutno říct, že kola se tam nedávají vůbec špatně. Ale mít o nějakých 10-15cm na výšku méně, tak už to asi trochu problém bude.
      Ale každopádně souhlas, že těch bezmála 500E je dost ranec!

        • Zatím nám stačila dvě dospělá kola a jedno dětské (i když už teda 24″) se vešlo dovnitř. Příští rok už přibude další dětské. Takže to budeme muset nějak řešit. Ale pořád mám v záloze skládačku. Takže to nějak vymyslíme.
          Výsledek našeho vážení jsem psal na FB. 3.380kg zabaleni na 3 týdny se 3 koly, 20l voda, 3/4 nafty, plná 10kg kompozitka plynu, všichni na palubě.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

spot_img

Nejnovější

VIDEO: Knaus Tourer CUV 500MQ (2024) – detailní prohlídka

V aktuální nabídce výrobců neexistuje konstrukčně unikátnější obytné auto, než je Knaus Tourer CUV. Díky společnosti CAMPERVANS.cz jsme jej měli k dispozici v našem...

Mooveo Van 60DB light (2024) – levná alternativa

Novinka Mooveo Van 60DB light přijíždí na vlně současného trendu - uvádět na trh levnější modely zavedených značek. Mooveo sáhlo v tomto případě po...

TEST: Knaus Tourer CUV 500MQ (2023) – díl 4 – závěrečné zhodnocení

S vozem Knaus Tourer CUV 500MQ jsme se už poměrně podrobně seznámili. Od prvního představení, přes denní až po noční režim. Dnešní článek je...

Ahorn Van 622 (2024) – příčné spaní v dlouhém autě

Ahorn Van 622, novinka pro rok 2024, přichází na podvozku Renault Master s délkou 6,2 metru. Na rozdíl od běžného schématu, kdy výrobce využije...

Forster Van 541 HB Youngster (2024) – levně, prakticky, pro dva

Forster Van 541 HB Youngster navazuje na trend poslední doby - #vanlife obytné dodávky, které jako by z oka vypadly domácím instagramovým přestavbám. Potíž...